Tutorial – cum sa faci o bratara „amintire de la mare”

Am mai spus ca iubesc marea, atat de mult ca m-as muta fara ezitare intr-un orasel de pe coasta :-)  Recent am fost la mare cu familia si activitatea mea preferata, pe plaja, este sa caut scoici, melci si pietricele aduse de valuri la mal, pe care sa le aduc acasa. Caut aceste mici comori ale marii avand in gand cate un proiect artistic in care sa le folosesc. Ceva frumos care sa tina marea mai aproape de sufletul meu pentru restul timpului in care sunt departe de ea.

Tutorial - cum sa faci o bratara "amintire de la mare"

Tutorial – cum sa faci o bratara „amintire de la mare”

Azi o sa va arat ce am facut cu niste scoici dragute adunate de pe plaja: le-am transformat in piese de bijuteri pe care le-am oferit cadou colegelor mele simpatice🙂 O amintire de la malul marii pe care sa o poarte cand se termina vacanta.  

Tutorial - cum sa faci o bratara "amintire de la mare"

Tutorial – cum sa faci o bratara „amintire de la mare”

Cum sa faci o bratara „amintire de la mare”. Ai nevoie de margele, cristale, o scoica, o perla, snur rosu, zale, clesti, adeziv pentru bijuterii, si o bormasina cu spiral foarte subtire.

Tutorial - cum sa faci o bratara "amintire de la mare"

Tutorial – cum sa faci o bratara „amintire de la mare”

Se gauresc scoicile cu bromasina si se ataseaza o za de 4 mm.

Tutorial - cum sa faci o bratara "amintire de la mare"

Tutorial – cum sa faci o bratara „amintire de la mare”

Se lipeste in interiorul fiecarei scoici cate o perla de sticla cu ajutorul adezivului pentru bijuterii.

Tutorial - cum sa faci o bratara "amintire de la mare"

Tutorial – cum sa faci o bratara „amintire de la mare”

Se insira pe snurul rosu in ordinea si culorile preferate: margele, cristale, scoica la mijloc si se face inchiderea cu nod reglabil. Bratarile mele au iesit tare dragute🙂 atasez mai jos cateva imagini cu ele.

Tutorial - cum sa faci o bratara "amintire de la mare"

Tutorial – cum sa faci o bratara „amintire de la mare”

Alte bijuterii cu tema marina gasiti aici si  aici.

Tutorial - cum sa faci o bratara "amintire de la mare"

Tutorial – cum sa faci o bratara „amintire de la mare”

Pentru comenzi de bijuterii personalizate, va rog sa copiati linkul postarii in formularul din sectiunea contact, impreuna numarul de bucati si datele Dvs de contact pentru a putea discuta detalii legate executie si livrare.

Multumesc pentru vizita!

LilianaArtWork

Lasă un răspuns

