La multi ani, sotului meu iubit!

La multi ani dragul meu! te iubesc la nebunie, esti fericirea mea, pilonul meu de sprijin si echilibru, omul care ma indeamna si ma incurajeaza, cel care ma dojeneste si ma critica. Cel cu care rad la glume stiute doar de noi, cu care ma cert dar pe care nu pot sta suparata. Tatal iubitor al copiilor nostri. Cel mai generos om din lume.

la multi ani sotului meu

la multi ani sotului meu, la multi ani dragul meu sot

Te iubesc! La multi ani!

la multi ani, sotului meu iubit!

la multi ani, sotului meu iubit!

 

la multi ani, sotului meu iubit!

la multi ani, sotului meu iubit!

la multi ani, sotului meu iubit!

la multi ani, sotului meu iubit!

la multi ani, sotului meu iubit!

la multi ani, sotului meu iubit!

la multi ani, sotului meu iubit!

la multi ani, sotului meu iubit!

la multi ani, sotului meu iubit!

la multi ani, sotului meu iubit!

La multi ani dragul meu!

Multa iubire si imbratisari din partea mea si a scumpilor nostri Albert si David.❤

Lasă un răspuns

