Bratara din margele de nisip personalizata cu nume

Bratarile din imagine sunt realizate la comanda speciala a unei bunici iubitoare pentru nepotica domniei sale.

Bratara din margele de nisip personalizata cu nume: Loriana, Lori, Lolo.

Bratara din margele de nisip personalizata cu nume: Loriana, Lori, Lolo.

Am stabilit impreuna culorile dorite si dimensiunea incheieturii nepotelei. Am primit variantele de nume pe care sa le „pun” pe bratari.

Bratara din margele de nisip personalizata cu nume: Loriana, Lori, Lolo.

Bratara din margele de nisip personalizata cu nume: Loriana, Lori, Lolo.

Am realizat modelul intai „de mana” apoi cu ajutorul sotului meu, l-am creat in photoshop si dupa aceste pregatiri m-am apucat de tesut cu o gustarica alaturi.🙂 Am pregatit razboiul mare de tesut cu ata si am reusit astfel sa tez 3 bratari pe acelsi razboi. Alta postare despre razboiul de tesut (loom) gasiti aici

Bratara din margele de nisip personalizata cu nume: Loriana, Lori, Lolo.

Bratara din margele de nisip personalizata cu nume: Loriana, Lori, Lolo.

Bratarile au iesit super si le-am inmanat personal unei doamne foarte dragute si emotionate.

Alte bratari tesute gasiti aici: Bratara „I love Romania”, Bratara: „I❤ Summer”.

Bratara din margele de nisip personalizata cu nume: Loriana, Lori, Lolo.

Bratara din margele de nisip personalizata cu nume: Loriana, Lori, Lolo.

Va astept cu drag sa comandati o bratara personalizata pentru cei dragi dar va rog sa nu uitati ca aceste bratari necesita timp si migala pentru a fi tesute astfel va recomand sa efectuati comanda cu cateva saptamani inainte.

Bratara din margele de nisip personalizata cu nume: Loriana, Lori, Lolo.

Bratara din margele de nisip personalizata cu nume: Loriana, Lori, Lolo.

Pentru comenzi va rog sa copiati linkul postarii in formularul din sectiunea contact, impreuna numarul de bucati si datele Dvs de contact pentru a putea discuta detalii legate de executie si livrare.

Multumesc pentru vizita!

LilianaArtWork

Lasă un răspuns

