O noua viata pentru bijuteriile uzate

De curand am primit o comanda speciala, o clienta avea un colier uzat si a dorit sa-i dau o noua infatisare pastrand doar cateva elemente din vechiul aspect. Am discutat si am convenit asupra ceea ce trebuie pastrat si ce nu. Am comandat materiale, am realizat o schita si m-am apucat de treaba.

Asa arata INAINTE

O noua viata pentru bijuteriile uzate

O noua viata pentru bijuteriile uzate

O noua viata pentru bijuteriile uzate

O noua viata pentru bijuteriile uzate

Si asa arata DUPA

Colier re-creat, bijuetrie handmade refacuta la comanda speciala

Colier re-creat, bijuetrie handmade refacuta la comanda speciala

Am pastrat lanturile si ideea de „chocker” dar cu noi materiale si cu un aspect mai stralucitor.

Colier re-creat, bijuetrie handmade refacuta la comanda speciala

Colier re-creat, bijuetrie handmade refacuta la comanda speciala

Am folosit cristale negre, rosii si cateva transparente.

Colier re-creat, bijuetrie handmade refacuta la comanda speciala

Colier re-creat, bijuetrie handmade refacuta la comanda speciala

Colier re-creat, bijuetrie handmade refacuta la comanda speciala

Colier re-creat, bijuetrie handmade refacuta la comanda speciala

Colier re-creat, bijuetrie handmade refacuta la comanda speciala

Colier re-creat, bijuetrie handmade refacuta la comanda speciala

Pentru comenzi de reparatii sau re-creare de bijuterie, va rog nu ezitati sa folositi formularul din sectiunea contact, impreuna cu datele Dvs de contact si eventual poze ale bijuteriei careia doriti sa-i dati o noua viata, pentru a putea discuta detalii legate executie, cost si livrare.

Multumesc pentru vizita!

LilianaArtWork

Lasă un răspuns

