Coronita romantica din perle pentru mireasa

Am inceput aceasta aventura cu realizarea accesoriilor si bijuteriilor pentru nunti ca un drum firesc pe care il strabat in lunga mea calatorie in lumea MARE a crearii bijuteriilor. Fascinatia mea pentru margele si tehnici de bijuterit este uimitoare si pentru mine uneori🙂 Privesc zilnic margele, pietre semipretioase si tutoriale cu metode de lucru fara sa-mi dau seama cum zboara timpul. Tot ce creez se afla in acest site ca o marturie a evolutiei si maturizarii mele artistice. Zilele ar fi triste pentru mine daca nu as putea sa fac ceva frumos ba mai mult, cred cu tarie ca o zi fara sa creez ceva frumos este o zi irosita.

Coronita romantica din perle pentru mireasa

Coronita romantica din perle pentru mireasa

Am realizat o coronita simpla si romantica din perlute ivoire si sarma argintata non tarnish pentru mireasa. Poate fi purtata pe cap sau poate fi asezata in jurul cocului. Are panglica alba pentru o prindere eleganta si feminina.

Coronita romantica din perle pentru mireasa

Coronita romantica din perle pentru mireasa

In incercarea de a incadra coronita mea ivoire intr-o schema coloristica de nunta, atasez mai jos cateva propuneri de teme de nunti ivoire. Sper sa le gasesti inspirationale.

3Blush Pink, Silver and Gray Color Scheme 2Wedding Peaches Cream Silver, Cream Blushes, Blushes Wedding Palettes, Wedding Colors, Ivory, Pink Rose Winter wedding palettePerlele sunt foarte apreciate si cautate pentru accesorii in ultima vreme iar daca ma intrebi pe mine cred ca sunt cele mai elegante si romantice.🙂 Si eu am purtat perle la nunta mea❤ intr-o zi o sa postez o fotografie cu mine in postura de mireasa emotionata😉

Coronita romantica din perle pentru mireasa

Coronita romantica din perle pentru mireasa

Alte articole in care sunt prezentate bijuterii si accesorii cu perle pentru mirese gasesti aici, aici si aici.

Coronita romantica din perle pentru mireasa

Coronita romantica din perle pentru mireasa

Pentru comenzi va rog sa copiati linkul postarii in formularul din sectiunea contact, impreuna cu datele Dvs de contact pentru a putea discuta detalii legate de executie si livrare.

Multumesc pentru vizita!

LilianaArtWork

7 gânduri despre &8222;Coronita romantica din perle pentru mireasa&8221;

Lasă un răspuns

