Champagne – Ac de par pentru mireasa

Toamna aceasta voi merge la o nunta minunata pentru a fi alaturi de oameni dragi din familia noastra care isi intemeiaza viata in doi, cu fundatie puternica de iubire, prietenie, respect si angajamentul de se face unul pe celalalt fericit pana la adanci batraneti.

Champagne - Ac de par pentru mireasa

Champagne – Ac de par pentru mireasa

Ca si in povestea croitorului, eu ma trezesc in ajunul evenimentului ca nu mi-am creat nimic pentru mine. Prinsa de activitatea de zi cu zi, comenzi, copii si altele, sunt „luata prin surprindere” ca nu am ceva special pentru a purta in ziua cu pricina. Dar nu si de data asta🙂 M-am hotarat sa ma mobilizez si sa creez ceva dragut, elegant si discret pentru a accentua o tinuta deja speciala.

Champagne - Ac de par pentru mireasa

Champagne – Ac de par pentru mireasa

Acul de par Champagne este realizat din sarma argintata non tarnish, cu perlute de culoarea sampaniei si perlute ivoire. Am creat o floare si 3 crengute delicate care pot fi asezate in functie de coafura, prinse in coc sau in lateral.

Nuanta perlutelor in culoarea sampaniei m-a facut sa ma gandesc in ce context coloristic ar arata cel mai bine accesoriul meu, asa ca am gasit niste imagini cu teme de nunta, care imi plac mult.

Pink and Champagne Wedding Color Scheme

Pink and Champagne Wedding Color Scheme

Possible Wedding Colour Scheme - Dusty Rose, Champagne, Blush Pink and Gold

Possible Wedding Colour Scheme – Dusty Rose, Champagne, Blush Pink and Gold

Pot realiza pe comanda, ace de par, in paleta coloristica dorita de tine. Povesteste-mi ce culori doresti si voi incerca sa iti creez accesoriul care te va ajuta sa stralucesti in cea mai frumoasa zi, ziua nuntii tale. Astept mesaj cu solicitari.🙂 Alte accesorii pentru nunta gasiti aici, aici si aici.

Champagne - Ac de par pentru mireasa

Champagne – Ac de par pentru mireasa

Pentru comenzi va rog sa copiati linkul postarii in formularul din sectiunea contact, impreuna cu datele Dvs de contact pentru a putea discuta detalii legate de executie si livrare.

Multumesc pentru vizita!

LilianaArtWork

7 gânduri despre &8222;Champagne – Ac de par pentru mireasa&8221;

Lasă un răspuns

