Buchet de mireasa din flori de matase, tul si dantela

Am dorit de mult sa pot aduce la lumina acest proiect si dupa multe amanari am reusit sa-l fac. Este vorba despre primul meu buchet de mireasa realizat din materiale delicate si accesorizat cu multe perlute, bijuterii cu cristale si dantela.

Buchet de mireasa din flori de matase, tul si dantela

Buchet de mireasa din flori de matase, tul si dantela

Dupa nunta am incercat sa-mi pastrez buchetul pentru cat mai mult timp ca o amintire draga, a unei zile in care am fost fericita, admirata si over-the-top de indragostita. Dar din pacate s-a deteriorat astfel incat, mereu am avut in minte ca trebuie sa fac unul care sa incorporeze anumite elemente din rochia de mireasa si din bijuteriile de la nunta, pentru a avea acea amintire pentru tot restul vietii.

Buchet de mireasa din flori de matase, tul si dantela

Buchet de mireasa din flori de matase, tul si dantela

Rochia de mireasa am facut-o pe comanda si am cumparat impreuna cu mama si soacra mea materialele folosite. Acesta a fost un lucru special pentru mine, faptul ca am impartit cu cele doua mame ale mele, momentele alegerii materialelor si probele din procesul realizarii rochiei de mireasa. Este o amintire draga si va ramane mereu vie in inimile noastre. Dupa ce a fost facuta rochia si am ramas cu un surplus de materiale – am dorit sa le pastrez dar la momentul respectiv nu stiam ca peste cativa ani voi descoperii in mine pasiunea de a crea bijuterii si accesorii. In furtuna evenimentelor nu prea am avut timp sa ma opresc si sa ma bucur cu adevarat de frumusetea si de cat de speciale erau momentele pe care le traiam.

Buchet de mireasa din flori de matase, tul si dantela

Buchet de mireasa din flori de matase, tul si dantela

Acum ma consider norocoasa ca pot pastra o frantura din frumusetea acelei zile.

Buchet de mireasa din flori de matase, tul si dantela

Buchet de mireasa din flori de matase, tul si dantela

Am folosit dantela, organza alba si tul ramase de la rochia de mireasa. Perlele folosite, sunt din siragul de perle pe care l-am purtat in ziua nuntii. Accesoriile cu cristale sunt cadouri primite de-a lungul anilor si pe care am dorit sa le incorporez in buchet.

Buchet de mireasa din flori de matase, tul si dantela

Buchet de mireasa din flori de matase, tul si dantela

Buchet de mireasa din flori de matase, tul si dantela

Buchet de mireasa din flori de matase, tul si dantela

Pentru comenzi va rog sa copiati linkul postarii in formularul din sectiunea contact, impreuna cu datele Dvs de contact pentru a putea discuta detalii legate executie si livrare.

Multumesc pentru vizita!

LilianaArtWork

3 gânduri despre &8222;Buchet de mireasa din flori de matase, tul si dantela&8221;

Lasă un răspuns

