Fluturi – Set bijuterii cercei si pandantiv realizat manual

Imi plac fluturii, am realizat o colectie intreaga de bratari brodate cu fluturi si inca nu mi-a trecut acea dorinta de a folosi imaginea lor in bijuteriile create de mine. Cum in aceasta perioada lucrez in alama, m-am gandit sa folosesc simboluri din natura pentru a transmite emotia si energia lor in bijuteriile mele.

butterfly symbolical meaning

butterfly symbolical meaning

Transformarea prin care trece un fluture de la omida dolofana la gratioasa faptura care ne incanta cu fragilitatea si frumusetea ei am dorit sa o transmit si eu cand am prelucrat materialul de la o bucata de tabla de alama pana la piesa finala. Sa simt si sa lucrez acest material nu o fi chiar metamorfoza a fluturelui dar e un proces de lucru minutios si de durata🙂 Toate bijuteriile realizate din alama pe care le prezint pe acest site pot fi facute la comanda din argint 925.

Fluturi - Set bijuterii cercei si pandantiv realizat manual

Fluturi – Set bijuterii cercei si pandantiv realizat manual

Am gravat manual cei 3 fluturi pentru a le oferi textura si pentru a sublinia siluetele gratioase.

Fluturi - Set bijuterii cercei si pandantiv realizat manual

Fluturi – Set bijuterii cercei si pandantiv realizat manual

Cerceii au agatatoare frech hoock si dopuri de silicon pentru siguranta. Pandantivul are anou lipit in partea de sus si contra veriga de pandantiv plus un lantisor tratat impotriva oxidarii.

Fluturi - Set bijuterii cercei si pandantiv realizat manual

Fluturi – Set bijuterii cercei si pandantiv realizat manual

Pentru comenzi va rog sa copiati linkul postarii in formularul din sectiunea contact, impreuna cu datele Dvs de contact pentru a putea discuta detalii legate executie si livrare.

Multumesc pentru vizita!

LilianaArtWork

Lasă un răspuns

