Bratara wrap macrame Bohemian – bleu si roz

Vara asta toata lumea e BOHO, Bohemian, visatoare, cu haine si accesorii de inspiratie etnica!

Am vazut de mult pe internet niste bratari dragute, din snururi colorate de vara si cu margele metalice mici – si imi doream sa fac si eu acel model  – din pacate nu am gasit (pana ACUM) margelele metalice pe piata romaneasca astfel incat am amanat proiectul. Dar wkn-dul trecut am gasit margelele metalice si am realizat bratara macrame Bohemian atat de vesela si potrivita pentru a fi purtata la mare.

Bratara wrap macrame Bohemian - bleu si roz

Bratara wrap macrame Bohemian – bleu si roz

Este lunga si se petrece peste incheietura de 4 ori si are snururi de 3 culori – 2 nuante de bleu si un roz deschis. Pe pielea bronzata vine de minune si poate fi accesorizata cu ceas sau cu alte bratari in functie de dorinta.

Bratara wrap macrame Bohemian - bleu si roz

Bratara wrap macrame Bohemian – bleu si roz

Margelele si nasturele nu oxideaza.

Bratara wrap macrame Bohemian - bleu si roz

Bratara wrap macrame Bohemian – bleu si roz

Bratara wrap macrame Bohemian - bleu si roz

Bratara wrap macrame Bohemian – bleu si roz

Pentru comenzi va rog sa copiati linkul postarii in formularul din sectiunea contact, impreuna cu datele Dvs de contact pentru a putea discuta detalii legate executie si livrare. Multumesc pentru vizita! LilianaArtWork

Lasă un răspuns

