UpGrade Sandale – proiect DIY

Margelitul este imprimat adanc in ADN-ul meu, ca altfel nu as visa cu ochii deschisi atunci cand vad un obiect de vestimentatie sau incaltaminte la cum ar arata cu cateva margele decorative🙂. Acum cateva zile am achizitionat o pereche de sandale si cum erau cam prea simple (ca sa nu zic plictisitoare) pentru gustul meu, m-am hotarat sa le ofer un UpGrade.

UpGrade Sandale - proiect DIY

UpGrade Sandale – proiect DIY

Am folosit o baza de ultrasuede si pe ea am prins in caseta de margele cateva pietre.

UpGrade Sandale - proiect DIY

UpGrade Sandale – proiect DIY

Am decorat cu cristale si margele bugle.

UpGrade Sandale - proiect DIY

UpGrade Sandale – proiect DIY

Am captusit pe spate tot cu ultrasuede catifelat pentru o purtare comoda si am cusut pe margine un tiv de margele asortate.

Au iesit super si sunt incantata de ele de fiecare data cand le port.🙂

UpGrade Sandale - proiect DIY

UpGrade Sandale – proiect DIY

Multumesc pentru vizita!

LilianaArtWork

Lasă un răspuns

