Pieptene de par pentru mireasa – Produs vandut

Bijuterii lucrate manual pentru o zi de neuitat. Perle, cristale, pietre semipretioase sunt doar o parte din materialele care vor intregi tinuta unei mirese stralucitoare.

A venit sezonul nuntilor🙂 si cu mare drag am inceput sa creez cateva piese pentru aceste evenimente importante. Am schimbat baza de pieptene metalic pe care am lucrat modelele anterioare cu o baza de plastic si am descoperit ca se preteaza foarte bine la modelele mele.

Pieptenul de par pentru mireasa de azi are baza de 11 cm iar aranjamentul de flori din perle si cristale transparente este de 16 cm.

Produsul a fost vandut dar poate fi refacut la comanda in culorile dorite de clienta. Trebuie avut in vedere ca daca materialele nu sunt pe stoc am nevoie de aproximativ o saptamana pentru achizitionarea acestora. Multumesc pentru intelegere!

Pieptene de par pentru mireasa

Pieptene de par pentru mireasa

Pieptene de par pentru mireasa

Pieptene de par pentru mireasa

Pieptene de par pentru mireasa

Pieptene de par pentru mireasa

Pieptene de par pentru mireasaPieptene de par pentru mireasa

Pieptene de par pentru mireasa

Pentru comenzi va rog sa copiati linkul postarii in formularul din sectiunea contact, impreuna cu numarul de bucati, culorile, dimensiunea bijuteriei si datele Dvs de contact pentru a putea discuta detalii legate de livrare.

Multumesc pentru vizita!

LilianaArtWork

3 gânduri despre &8222;Pieptene de par pentru mireasa – Produs vandut&8221;

Lasă un răspuns

