Tablou quilling PAPERgraphic, nume quilling, tablou pentru fetite

Tablou quilling realizat la comanda pentru o fetita careia ii plac unicornii si culoarea mov🙂 carei fetite nu-i plac? Am folosit si in acest caz tehnica “Papergraphic” (“Paper graphic”, “Typography”, “Quillography”, “Quilled Letters”, Quilled Name”).

Tabloul prezentat aici este realizat pentru o comanda speciala si nu este disponibil dar pot realiza comenzi personalizate cu orice nume. Formatul tabloului este putin mai mic decat A4.

Pret: 150 lei. Pretul nu include rama. Clientul isi poate alege singur rama (www.ikea.ro sau sursa proprie).

Tablou quilling PAPERgraphic, nume quilling, tablou pentru fetite

Tablou quilling PAPERgraphic, nume quilling, tablou pentru fetite

Aceasta colaborare a decurs foarte bine. Am avut o comunicare foarte buna cu mamica fetitei si dupa ce mi-a comunicat detaliile in ceea ce priveste culorile, rama dorita, am prezentat o schita pentru aprobare. Dupa ce am primit ok-ul pe schita m-am apucat efectiv de lucru.

Am realizat numele fetitei folosind fasii de hartie de 1 cm latime. Am insistat la fiecare curba si fiecare lipitura. Am cautat unicornul potrivit (unul cat mai dragut si zambitor) si am inceput lungul proces de lucru la acest element important al tabloului. Mi-a luat o zi sa il finalizez dar a meritat efortul pentru ca a iesit bine. Daca sunt multumita de ceea ce fac, arat si altora, daca nu iese bine, o iau de la inceput.

Tablou quilling PAPERgraphic, nume quilling, tablou pentru fetite

Tablou quilling PAPERgraphic, nume quilling, tablou pentru fetite

Dupa realizarea numelui si a unicornului am trecut la realizarea elementelor florale care sa lege si sa dea culoare tabloului si elementelor deja existente.

Tablou quilling PAPERgraphic, unicorn quilling

Tablou quilling PAPERgraphic, unicorn quilling

Tablou quilling PAPERgraphic, unicorn quilling

Tablou quilling PAPERgraphic, unicorn quilling

Tablou quilling PAPERgraphic, nume quilling, unicorn quilling

Tablou quilling PAPERgraphic, nume quilling, unicorn quilling

Tablou quilling PAPERgraphic, nume quilling, unicorn quilling

Tablou quilling PAPERgraphic, nume quilling, unicorn quilling

Dupa vizualizarea tabloului, mamica fetitei a dorit sa facem numele mai vizibil si sa dam putina culoare ramei. Iar eu dupa cateva ezitari in ceea ce priveste pictarea ramei (nu mai pictasem o rama pana la aceasta rugaminte) am acceptat emotionata. Acum va prezint varianta finala a tabloului cu tot cu rama.

Tablou quilling PAPERgraphic, nume quilling, unicorn quilling

Tablou quilling PAPERgraphic, nume quilling, unicorn quilling

Astept cu interes comenzi de la parinti care vor sa decoreze camera copilului lor cu un tablou vesel realizat in aceasta tehnica Quilling PAPERgraphic care are un efect 3 D impresionant.

Pentru comenzi va rog sa copiati linkul postarii in formularul din sectiunea contact, impreuna cu numele dorit pentru tablou, si datele Dvs de contact pentru a putea discuta detalii legate de tablou si livrare.

Multumesc pentru vizita!

LilianaArtWork

Un gând despre &8222;Tablou quilling PAPERgraphic, nume quilling, tablou pentru fetite&8221;

Lasă un răspuns

