Martisor quilling 2013

Aceste martisoare au fost realizate anul trecut pentru o comanda speciala, pentru niste oameni foarte frumosi si speciali. Nu le-am postat anul trecut pentru ca nu am vrut sa le vada pe blogul meu inainte sa le primeasca si apoi … am uitat sa le mai incarc. Mai este putin pana la Martisor si cum lucrez la niste martisoare m-am gandit sa declar sezonul deschis si sa postez ceva asa de „tizing”🙂

Martisor quilling

Martisor quilling

Martisor quilling

Martisor quilling

Martisor quilling

Martisor quilling

Martisor quilling

Martisor quilling

Martisor quilling

Martisor quilling

Pentru comenzi folositi formularul de la sectiunea contact.

Multumesc!

LilianaArtWork

Un gând despre &8222;Martisor quilling 2013&8221;

Lasă un răspuns

