Romantic retreat

red door 1Dupa o pauza de … blogging, revin cu o lucrare proaspat finalizata. Tablou in culori acrilice realizat pe panou canvas, format 18 x 24 cm.

Romantic retreat este un tablou inspirat din lucrarile artistei Mikki Senkarik (http://mikkisenkarik.wordpress.com/) pe care o ador si de la care am invatat si invat in continuare o tehnica extraordinara de a pastra vitalitatea si prospetimea culorilor.

Avand in vedere ca acest tablou reprezinta prima incercare a mea de a lucra cu acrilicele sunt mandra de rezultat dar urmatorul tablou cred ca va marca intoarcerea mea la culorile in ulei. Mi-a placut sa lucrez cu culori acrilice pentru ca nu miros urat, nu trebuie sa folosesc diluant ci apa si se usuca imediat. Dar nu reusesc sa uniformizez trecerile de la  intuneric-lumina ca la culorile in ulei iar textura este banala. Parerea mea …

Romantic retreat, suna imbietor si arata la fel😉

Pe curand!

LilianaArtWork

Lasă un răspuns

