La multi ani sotului meu!

Este minunat, generos, cald si intelegator, amuzant si gata sa ma inveseleasca mereu, ma sprijina si ma motiveaza, ma ridica in slavi si e mereu mandru de mine, sare in ajutorul cui are nevoie si e bun in adevaratul sens al cuvantului, asa un om nu gasesti oriunde, e unic si e sotul meu iubit❤

La multi ani, iubirea mea!

La multi ani, iubirea mea!

Azi e ziua lui si am vrut sa-i spun la multi ani intr-un mod special. Ceva care sa ramana permanent in paginile blogului meu. Sa aminteasca de iubirea noastra si de cat de special si esential este pentru mine.

La multi ani iubitului meu sot!

La multi ani iubitului meu sot!

Happy Birthday, Honey!

La multi ani iubitului meu sot!

La multi ani iubitului meu sot!

La multi ani iubitului meu sot!

La multi ani iubitului meu sot!

La multi ani iubitului meu sot!

La multi ani iubitului meu sot!

La multi ani iubitului meu sot!

La multi ani iubitului meu sot!

La multi ani iubitului meu sot!

La multi ani iubitului meu sot!

La multi ani iubitului meu sot!

La multi ani iubitului meu sot!

4 gânduri despre &8222;La multi ani sotului meu!&8221;

Lasă un răspuns

