Miniaturi 3D quilling – Angels / Ingeri

Miniaturi 3D quilling - Angels / Ingeri

Miniaturi 3D quilling – Angels / Ingeri

Iarna aceasta am lucrat pentru prima data la miniaturi realizate din hartie in tehnica quilling. Si cum traiam spiritul sarbatorilor, evident ca am fost inspirata de ingeri, brazi, fulgi de nea si bastonase de ciubuc🙂

Miniaturi 3D quilling - Angels / Ingeri

Miniaturi 3D quilling – Angels / Ingeri

La inceput ingerii mei nu erau prea reusiti mai ales in ceea ce priveste fetele care erau departe de a fii angelice🙂 incat dupa primul inger „uratel” am hotarat ca pana imi perfectionez tehnica sa ii lasa fara chip …

Miniaturi 3D quilling - Angels / Ingeri

Miniaturi 3D quilling – Angels / Ingeri

… dar in timp ingerii mei au inceput sa arate … asa:

Miniaturi 3D quilling - Angels / Ingeri

Miniaturi 3D quilling – Angels / Ingeri

Miniaturi 3D quilling - Angels / Ingeri

Miniaturi 3D quilling – Angels / Ingeri

Miniaturi 3D quilling - Angels / Ingeri

Miniaturi 3D quilling – Angels / Ingeri

Miniaturi 3D quilling - Angels / Ingeri

Miniaturi 3D quilling – Angels / Ingeri

Pentru mai multe miniaturi 3 D quilling urmati linkul de aici

Miniaturi 3D quilling - Angels / Ingeri

Miniaturi 3D quilling – Angels / Ingeri

Miniaturi 3D quilling - Angels / Ingeri

Miniaturi 3D quilling – Angels / Ingeri

Spor la quilling!

LilianaArtWork

2 gânduri despre &8222;Miniaturi 3D quilling – Angels / Ingeri&8221;

Lasă un răspuns

