Tablouri quilling „Vara”

Cum spuneam in postul anterior, cu putin timp in urma am realizat o serie de tablouri quilling pentru proiectul de ambientare a unui cabinet stomatologic. Acest proiect cuprinde trei anotimpuri. Am prezentat „Primavara” iar azi va prezint „Vara”.

Tablouri quilling "Vara" - piesaj quilling barca cu panze in apus

Tablouri quilling „Vara” – piesaj quilling barca cu panze in apus

Sunt tablouri de mari dimensiuni, cele mai mari pe care le-am lucrat pana acum, 40x40cm. Am inceput prin a schita si picta imaginile iar apoi am aplicat toate elementele quilling. Mai jos va atasez imagini:

Tablouri quilling "Vara" - piesaj quilling barca cu panze in apus

Tablouri quilling „Vara” – piesaj quilling barca cu panze in apus

Barca cu panze intr-un apus rosu, reflectat intr-o apa linistita cu cativa pescarusi in departare, atat de departe incat li se vad doar siluetele firave. Apusul si apa sunt intense dar linistitoare ducand la visare. Privind acum pe geam nu pot sa nu ma gandesc ca as prefera sa fiu acolo pe barca mea imaginara simtind caldura soarelui si racoarea apei. Adierea vantului misca panzele inaltate si ma va duce acolo unde vrea el, prietenul meu, vantul.

Tablouri quilling "Vara" - piesaj quilling barca cu panze in apus

Tablouri quilling „Vara” – piesaj quilling barca cu panze in apus

Tablouri quilling "Vara" - piesaj quilling barca cu panze in apus

Tablouri quilling „Vara” – piesaj quilling barca cu panze in apus

Tabloul quilling cu pesti si elemente marine are culori calde si este realizat cu doua tehnici diferite. Pestii quilling i-am realizat cu fasii presate si foarte des asezate pe cand celelalte elemente au fasii mai larg desfasurate lasand sa se vada fundalul pictat. Am intentionat sa scot pestii in evidenta si cred ca am reusit.

Tablouri quilling "Vara" - piesaj quilling pesti tropicali

Tablouri quilling „Vara” – piesaj quilling pesti tropicali

Insula mea tropicala quilling are doi palmieri si un nisip fin, auriu, spalat la tarm de valuri azurii cu spuma dantelata si sarata ale unei mari negasite inca de marinari. Soarele cu miezul orange imi spune ca o sa fie cald-cald asa ca ma voi adaposti la umbra palmierilor unde o sa savurez un cocktail de nuca de cocos🙂

Tablouri quilling "Vara" - piesaj quilling palmierii din insula tropicala

Tablouri quilling „Vara” – piesaj quilling palmierii din insula tropicala

Tablouri quilling "Vara" - piesaj quilling palmierii din insula tropicala

Tablouri quilling „Vara” – piesaj quilling palmierii din insula tropicala

Tablourile au peisaje reprezentative ale unei vacante de vis. Culorile sunt vii si imbratiseaza peisajele, dandu-le putere si expresivitate. Este ceea ce as vrea sa vad pe un perete pentru a ma relaxa si a evada din cotidianul gri al orasului.

Sper ca v-au placut tablourile mele quilling cu tema vara. Va mai astept curand pentru ca urmeaza „Toamna„.

Liliana ArtWork

Un gând despre &8222;Tablouri quilling „Vara”&8221;

Lasă un răspuns

