Comanda speciala de rama foto si tablou quilling personalizat

Saptamana trecuta am primit o comanda speciala pentru o rama foto decorata personalizat in tehnica paper quilling pentru un tanar pasionat de cercetasie si de muzica. Acest tip de cadou handmade special personalizat reuseste sa impresioneze de fiecare data. Dupa o discutie cu cea care a lansat comanda am stabilit culoarea ramei foto, dimnesiunea si cateva elemente cu care sa o decorez.

Rama foto quilling

Rama foto quilling

Rama foto quilling

Rama foto quilling

Am cautat sigla cercetasilor (http://cercetasii.ong.ro/) si am incercat sa o reproduc cat mai fidel. Am realizat din hartie snururi si le-am aplicat alaturi de emblema.

Apoi am trecut la simbolurile legate de muzica. Am creeat un buchet de microfoane si le-am legat cu o fundita rosie iar in partea de jos a ramei am mesterit un portativ impreuna cu cheia sol si note muzicale.

Rama foto quilling

Rama foto quilling

A doua parte a comenzii a fost un tablou handmade decorat tot in tehnica paper quilling pentru o tanara scriitoare care este si o mare pasionata de muzica. Am ales o rama rosie iar fundalul este o partitura muzicala celebra: Agnus Dei (Mielul lui Dumnezeu).

Tablou quilling paper graphic

Tablou quilling paper graphic

Tablou quilling paper graphic

Tablou quilling paper graphic

Am folosit culorile curcubeului pentru mesajul DREAMS, pentru a sublinia ca este o persoana optimista si visatoate. Am decorat literele folosind o tehnica noua si extrem de migaloasa in care fasiile de hartie nu mai sunt rulate in ghemotoace si presate pentru a le da forma dorita ci sunt masurate si taiatate in bucati scurte pentru a sublinia liniaritatea si curbarea literelor.

Tablou quilling paper graphicTablou quilling paper graphicTablou quilling paper graphic

Tablou quilling paper graphic

Am creat un creion quilling din varful caruia pleaca o linie de culoare care atinge litera R pe care o coloreaza cu rosu aprins pentru a sublinia ideea ca talentul ei o va ajuta sa-si coloreze visele cele mai indraznete.

Chitara quilling inconjoara tot textul cu note muzicale asa cum muzica ne inconjoara pe toti si ne face viata mai frumoasa. Alte tablouri quilling gasesti aici si aici.

Tablou quilling paper graphic

Tablou quilling paper graphic

Sper ca ceea ce am creat sa rezoneze cu trairile persoanelor care au primit aceste doua lucrari si sa le aduca un zambet pe buze atunci cand le privesc.

Daca ti-au placut creatiile mele imi poti lasa comentarii sau poti comanda si tu o rama foto handmade sau un tablou quilling personalizat folosind formularul din sectiunea Contact.

Multumesc!

LilianaArtWork

Lasă un răspuns

