Reguli pentru copii in camera de joaca

Azi am realizat un set de reguli pe care incerc sa le aplic atunci cand baietii mei, David (5 ani) si Albert (2 ani si 8 luni) petrec timpul impreuna si se joaca. Fiind baieti cu personalitati puternice ajung deseori sa se ciocneasca de bariere de comunicare si isi rezolva problemele barbateste, cu manecile suflecate … Am zis ca ar fi bine ca acest set de reguli sa fie o prezenta permanenta in camera lor si poate asa vazandu-le si auzindu-le zilnic si le vor insusi. O mama poate visa, nu-i asa?🙂

Set reguli la joaca pentru copii

Set reguli la joaca pentru copii

Acestia sunt domnii pentru care traiesc, alaturi de care ma joc si creez, datorita carora visez si sper la o viata minunata.

Set reguli la joaca pentru copii

Set reguli la joaca pentru copii

Set reguli la joaca pentru copii

Set reguli la joaca pentru copii

Daca ti-au placut creatiile mele imi poti lasa comentarii sau poti lansa o comanda folosind formularul din sectiunea Contact.

Multumesc!

LilianaArtWork

Lasă un răspuns

