Invitatii quilling pentru botez

Dupa o pauza am revenit cu noutati. Lucrez la un nou proiect handmade care ma incanta: invitatiile de botez ale nepotelei mele. Am stabilit cateva detalii dar in principiu verii mei mi-au dat mana libera asa ca voi avea grija sa nu-i dezamagesc. Invitatiile handmade sunt decorate in tehnica paper quilling cu elemente simbolice: inimi, buburuze, flori roz, fluturi, talpi de bebelusi.

Mai jos voi posta cateva imagini cu ceea ce am realizat pana acum.

Invitatii quilling pentru botez

Invitatii quilling pentru botez

Invitatii quilling pentru botez

Invitatii quilling pentru botez

Invitatii quilling pentru botez

Invitatii quilling pentru botez

Invitatii quilling pentru botez

Invitatii quilling pentru botez

Pentru comenzi va rog sa copiati linkul produsului in formularul din sectiunea contact, impreuna cu numarul de bucati, si date de contact pentru a putea discuta detalii legate de livrare.

Multumesc pentru vizita!

LilianaArtWork

Lasă un răspuns

