Tablouri quilling “Primavara”

detaliu

Buna!

Dupa o pauza lunga in care am muncit si am reusit sa supravietuiesc sarbatorilor de iarna ;o) revin cu o serie de imagini ale unor tablouri quilling realizate pentru ambientarea unui cabinet stomatologic. Fiecare cabinet a avut ca tema un anotimp, fiecare anotimp contine 3 tablori cu dimesiunea de 50×50 cm. Le voi prezenta separat. Azi va prezint “Primavara”.

Intai am pictat imaginile. Primul tablou din seria “Primavara” reprezinta o creanga de cires inflorit langa care zboara curioasa o pasare. Imbatata de frumusetea culorilor si a parfumului florilor de cires. Florile roz sunt unele inflorite, altele boboci si sunt incadrate de timide frunzulite verzi. Imaginea este fermecatoare si foarte fresh.

IMG_4602Al doilea tablou rerezinta un colibri care are aripile pictate in culorile curcubeului si care radiaza de culoare si frumusete. Acesta este atras de petalele unei flori roz si se apropie cu ciocul de ea.

IMG_4603

Al treilea tablou repezinta o alta creanga de cires inflorit ale carui flori au atras niste fluturi multicolori. Frumusetea aripilor fluturilor este intrecuta doar de delicatetea florilor de cires.

IMG_4604

Apoi am aplicat elementele paper-quilling.

La creanga de cires am subliniat ramurile cu maro si am realizat petalele florilor de cires in relief marind astfel efectul 3D al tehnicii quilling clasice.

IMG_5078

detaliu primavara 1

La colibri am realizat aripile intr-o tehnica noua numita grafic quilling, care consta in folosirea unei fasi de hartie care sa delimiteze si sa scoata in evidenta suprafetele. Penajul l-am realizat din bucati mici de hartie care sa imite cele mai fine pene. Am profitat de faptul ca suprafetele sunt pictate pentru a  lasa sa se vada frumusetea curcubeului aripilor.

IMG_5081

Detaliu colibri 1

detaliu colibri 2La al treilea tablou am vrut sa pun accent mai mult pe flori si fluturi decat pe creanga, astfel incat am realizat aripile fluturilor din bucati mici de hartie si am incercat sa le fac sa arate ca o dantela fina. La flori am facut petalele in forma de inima si le-am incadrat de mici frunzulite verzi.

IMG_5073

detaliu primavara - fluturi

detaliu primavara

Sper sa va placa tablourile handmade in tehnica paper quilling din seria “Primavara”.

LilianaArtWork

5 thoughts on “Tablouri quilling “Primavara”

Lasă un răspuns

